Meteen naar de content

Veel gestelde vragen

1. Waar blijft mijn pakket?
Onze pakketten hebben een gemiddelde verwerkingstijd van 3-4 werkdagen en een levertijd van 4-6 werkdagen. Dit komt omdat we een groen bedrijf zijn, wij willen niet dagelijks maar een paar bestellingen versturen. We verzamelen pakketten in bulk en zodra we onze minimumdrempel bereiken versturen wij ze allemaal tegelijk. Wij hopen dat u dit begrijpt en ons wilt helpen een betere en gezondere wereld te creรซren.

2. Er zijn 10 werkdagen verstreken en ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen?
Het spijt ons dat dit is gebeurd.... Heeft u de Track&Trace al gecontroleerd? Soms komen pakketten vast te zitten bij de douane.
Wacht alsjeblieft 7 dagen langer. Het spijt ons voor het ongemak, maar we zien dat in 95% van deze gevallen het pakket alsnog wordt bezorgd.

3. Waar kan ik mijn Track&Trace code vinden?
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u automatisch een Track&Trace code. Het duurt ongeveer 3 verwerkingsdagen voordat de code actief is.
Controleer ook uw spam; soms komen onze e-mails daar terecht.

4. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Je kunt je bestelling volgen op de Track&Trace pagina. Gebruik je e-mail adres en je ordernummer om te zien wat de status is van je pakket.

5. Ik ben niet tevreden over mijn pakket.
Neem contact met ons op via klantenservice.salendo@gmail.com met uitleg + een foto/video van het probleem; wij zullen u zo snel mogelijk helpen en een oplossing vinden.

ย 

VANDAAG BESTELD = VANDAAG VESTUURD!

Wij verzenden met PostNL en Bpost. Verzending is bij ons altijd gratis.

KLANTENSERVICE

Onze klantenservice is geopend van ma-za van 09:00 tot 22:00 uur.

NIET TEVREDEN? JE GELD TERUG!

Verkeerde maat? - Geen probleem! U kunt altijd retourneren of ruilen. Wij bieden een 30 dagen retour- of ruilbeleid.